Endress+Hauser introduceert op de WoTS het ultieme relatiegeschenk

Iedereen kent het fenomeen. Tijdens een ‘rondje op de beurs’ wordt uw collectie relatiegeschenken elke keer opnieuw weer enthousiast aangevuld. Thuis gaat alles in de bekende la, om na een paar maanden opgebruikt of ongebruikt in de vuilnisbak te verdwijnen. Wij doen het dit jaar anders. U krijgt op de stand van Endress+Hauser tijdens de WoTS dit jaar geen tas vol gadgets. We hebben namelijk iets veel mooiers bedacht waarmee we ook nog eens het milieu besparen!

Als familiebedrijf met het oog op succes op de lange termijn, zijn we ons bewust van het belang van zorgvuldig bedrijfsmanagement. Voor ons gaat economische groei hand in hand met ecologisch en sociaal denken. Ons verantwoordelijkheidsbesef reikt tot onze klanten, partners, werknemers en aandeelhouders, net zoals tot het milieu en de maatschappij. 

In het kader van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en duurzaam produceren introduceert Endress+Hauser het ultieme relatiegeschenk. Wanneer u zich vooraf registreert via onze website en tijdens de WoTS op onze stand uw badge laat scannen, doen wij een donatie aan de CliniClowns per geregistreerde bezoeker op onze stand B034 (hal 8). 

Met uw bijdrage kan CliniClowns nog meer zieke kinderen een vrolijke dag bezorgen, waardoor ze hun ziekte heel even kunnen vergeten! Laten we er samen voor zorgen dat deze actie geen kinderachtig effect heeft en neem de eerste stap door u te registreren via: www.nl.endress.com/wots. Tot ziens op onze stand en namens CliniClowns alvast bedankt voor uw persoonlijke medewerking aan deze unieke actie!

Rob Hommersen
Managing Director Endress+Hauser

(Persbericht Endress+Hauser, september 2016)