Gerelateerde berichten

Van der Ende T.H.O. (onderdeel Van der Ende Groep) viert 25-jarig jubileum

• 13 april 2017

In 1992 is Van der Ende in de gemeente Oss gestart met Van der Ende Perslucht voor de verkoop, assemblage en service van compressoren. Toen er in Oss ook steeds meer andere producten uit het assortiment van Van der Ende Pompen werden verkocht, is in 1997 besloten om de naam te wijzigen in Van der Ende Technische Handelsonderneming (T.H.O.). De bedrijfsactiviteiten konden goed ingelijfd worden in de huidige groep waardoor een completer productaanbod ontstond.

Tegenwoordig, 25 jaar later, zijn de bedrijfsactiviteiten van Van der Ende T.H.O. uitgebreid en houdt het bedrijf zich bezig met de verkoop, reparatie, revisie en onderhoud van pompen en toebehoren, waterbehandelingsinstallaties, ventilatoren en filtratietechnieken. Ze zijn met name actief in de sectoren overheid, industrie en bouw.

Feest
Het jubileum is inmiddels groots gevierd met de personeelsleden van Van der Ende Groep. Niet alleen het 25-jarig jubileum van de vestiging in Oss, maar ook de gewonnen awards in 2016 werden als aanleiding voor een feestje gebruikt. In 2016 is Van der Ende Groep tot drie keer toe in de prijzen gevallen op de gebieden van ondernemerschap (MKB Westland Partners Ondernemersprijs), innovatie (Herman Wijffels Innovatieprijs) en onderwijs (OOM-Award). Het nieuwe pand in Maasdijk, waar momenteel de verbouwing wordt voorbereid, werd omgetoverd tot feestlocatie.

Van der Ende Groep: keeps your business running

Kijk voor meer informatie op: www.vanderendegroep.nl

(Waterforum Online)